Thursday 7 November 2013

Siapa kata Umat Islam tak boleh?

Assalamualaikum,semua sihat ke hari ni?Semoga hari ini akan jadi lebih baik dari semalam..Hari ini saya nak kongsikan tentang hasil saya selama setahun menyiapkan   Kajian Tindakan..Sebenarnya Allah yang mudahkan semua ni,Allah memberi peluang dekat saya menggunakan ilmunya untuk kebaikan  anak-anak murid saya.    
 Inilah hasil intervensi saya,Model Pop-Up & Movable Craft bagi Subjek PJ sewaktu sesi regangan..Idea ni datang dari seorang rakan baik saya,Cik Kasturi..Walaupun kami berbeza agama,tapi kami serasi.Thanks Kas.  Saya waktu SPM ambik reka Cipta,di IPG ambik subjek PJ.Ingatkan minat saya dalam bidang reka cipta tak dapat dikembang tapi rupanya hikmahnya disini..Dalam usrah selalu saya dengar kata- kata ni kelebihan seseorang akan lebih cemerlang bila dia dapat tarbiyah..Kelebihan tu tak hilang tapi jadi lebih baik kerana semua perkara adalah ibadah dengan niat kerana ALLAH...                                                                      

No comments:

Post a Comment